Diada de Sant Jordi 2024

Aquest curs, com tots els anys, ens hem ajuntat tota la comunitat educativa per celebrar la Diada de Sant Jordi 🌹📚Hem vinculat les nostres obres literàries al projecte “Sons del Cel” que hem fet tota l’escola al llarg d’aquest curs. Ha estat molt divertit experimentar i jugar amb els diferents sons per poder fer els nostres poemes. Durant el matí diferents famílies han vingut a les aules per explicar-nos un conte. També amb la seva ajuda hem pogut fer un taller artístic per decorar algunes de les parets de l’escola. I finalment, a la tarda, hem pogut participar totes plegades, infants i famílies, d’una festa final literària, artística i cultural de Sant Jordi!

Aquí us deixem un recull dels millors moments de la Diada! 📚🐉🌹

TALLERS – MATÍ

FAMÍLIES – TARDA