CLIMATE ACTION AWARD

Avui, els delegats i delegades verdes, com a representants de tota l’escola, han rebut per part de la Fundació Life Terra, el premi CLIMATE ACTION AWARD 🏅 per ser un centre 🌳 involucrat en la plantació d’arbres.

Des de l’escola estem molt orgulloses d’aquest premi i continuarem vetllant pel benestar del planeta contribuint a la plantació de més arbres, i a la cura i manteniment de tots els espais verds, tant del nostre bosc com del nostre entorn més proper.

Sabem que tota petita acció compta; i és per això que continuarem reforçant la importància de ser entre tots i totes cada dia una mica més sostenibles, lluitant per un planeta més verd, sense tantes emissions de gasos, reciclant i reduint residus cada dia i fent petits passos locals que contribueixin a la millora mundial 🌎.