Barcelona comparteix el menjar

Els nens i nenes de 4t i 5è han participat en la campanya “Barcelona comparteix el menjar”.

Han envasat i guardat correctament cada dia el menjar sobrant del nostre menjador escolar. Setmanalment l’ONG Nutrició sense fronteres  s’ ha encarregat de recollir aquests aliments i distribuir-los  a  menjadors socials propers.

Això ha contribuït a que el nostre alumnat fos més conscient de la situació social a la nostra ciutat i de la seva part de responsabilitat.

Del mes de  gener al mes de juny hem recollit 60 Kg de menjar!!

El divendres 1 de juliol al programa Som el que fem vam poder veure un reportatge sobre aquesta campanya gravat a l’escola!

Som el que fem: DMS

nutricio sense fronteres Nutrició sense fronteres