CONVIVÈNCIA A L’ESCOLA

Aquests primers dies d’escola, hem aprofitat per fer diferents activitats i propostes per a fomentar la bona convivència i harmonia amb tota la comunitat educativa.

Tots els cicles han realitzat des de jocs i sortides on han pogut compartir diferents espais i moments de jocs, com també aprofitar per a poder conèixer-se millor i preparar-nos per aquest nou curs.

Així mateix, hem volgut concloure amb un matí totes plegades on poder presentar les noves persones, tant docents com alumnat, que han arribat a l’escola i passar un matí conjunt d’allò més bonic. Ens hem repartit per petits grups on cadascú ha pogut fer una composició grupal amb les seves pedres decorades. Amb això ens hem adonat que una pedra sola no fa cap construcció, però si les ajuntem podem aconseguir fer GRANS coses tots i totes JUNTES!

Des de l’escola volem seguir vetllant per a poder tenir aquests espais d’unió i bona convivència, ja que l’escola és on aprenem tots i totes amb i de les altres.