Som aquí

Hola a tots i totes!!

Estem tancats a casa, pel bé de tothom, però això no ens impedeix seguir en contacte !

En aquests moments ja hem anat trobant mecanismes cada cicle per continuar estant al costat dels nens i nenes.

. S’ha enviat una carta a totes les famílies d’acompanyament i amb les recomanacions del Departament .

. La direcció està en contacte permanent amb el grup de delegats i delegades de totes les famílies .

. S’ha facilitat el correu corporatiu de cada mestra per si voleu fer una consulta més personal.

. A Ed. Infantil i C. Inicial s’ha enviat un correu a totes les Famíles amb l’enllaç per accedir a la carpeta del Drive “Des de casa “ en la que hi ha un seguit de propostes per fer.

. Vídeo de l‘equip de parvulari

. També l’equip de Cicle Inicial  han enviat un vídeo a l’alumnat de la seva classe.

. CI  hem enviat la proposta que ha preparat Innovamat des de la seva plataforma de forma gratuïta.

. CM ha volgut saludar a l’alumnat amb un vídeo que han penjat al Blog.

. CM anirà ensenyant als nens i nenes a entrar al Drive i realitzar diferents propostes que hi trobaran.

. CS ha continuat les tasques iniciades al Drive amb els nens i nenes.

. CS ha organitzat en el Drive diferents propostes a l’alumnat. Els mestres estan en contacte diariament amb ells a través del correu per guiar i aclarir dubtes.

. A 6è se’ls ha facilitat diferents canals privats a la web : NODES, per a poder expressar-se. Funcionen com una xarxa social i els permet compartir estones, idees, pensaments…

. Degut a la necessitat que manifestaven tant l’alumnat com el professorat de  tenir contacte visual i sentir les demandes dels nens i nenes s’han iniciat unes videoconferències. Es valoren molt positivament.

. L’equip del SIEI està enviant propostes de manera personalitzada a cada infant.

. S’estan enviant totes les recomanacions que ens fa arribar la psicopedagoga de l’escola.

Tenim moltes ganes de sentir-nos properes. Hem intentat reinventar-nos i continuar aquest camí juntes.

Desitgem que totes tingueu una bona salut i que ens poguem veure ben aviat.

Estem obertes a qualsevol suggeriment.

Moltes gràcies!