SANT JORDI DES DE CASA

Aquest any volem compartir amb tots vosaltres un Sant Jordi ben especial i la recomanació que llegiu, perquè quan llegim som tot el que volem ser i a on volem ser!
Deixem doncs volar la imaginació i gaudiu de la lectura.
L’equip educatiu de l’escola us voldria tenir ben a prop, però com això de moment no pot ser ens apropem a vosaltres amb aquest vídeo que us hem preparat.

Bon Sant Jordi 2020

1. Patricia

Que macos sou i com us trobem a faltar!!!! Gracies, DMS, per seguir al nostre costat! Bona diada de Sant Jordi i molts ànims a tots!!

Família Burgués Esteban

2. HUGO COSTA I FAMILIA

Quin vídeo tan bonic, ens ha emocionat. Sou uns cracks. Quina alegria i caliu que ens arriba de l’ escola que tant trobem a faltar. Una abraçada a toda.

Feliç diada de Sant jordi.
    ???

3. Lola

Moltíssimes gràcies pel vídeo!!! Ens ha encantat veure tot l’equip DMS envoltats de llibres fantàstics.
    Us trobem molt a faltar.
    Bon Sant Jordi,
    Família Carbonell Carrión

4. Família Grau Terrassa

Aquest video, de tan bonic, ens ha fet plorar i tot. I les llàgrimes deien que us trobem a faltar, mestres i monitores de l’escola. Bona Diada, DMS!!

5. Carles (coordinador espai migdia)

Feliç Sant Jordi a totes les famílies del DMS i l’equip d’educadores de l’escola.
    Som nosaltres qui trobem a faltar l’alegria dels vostres infants.
    Ens veiem aviat!!!