Patrimonia’m

El Projecte “Patrimonia’m” és un projecte organitzat pel MUHBA  que permet a l’alumnat de les escoles que hi participen, conèixer el nostre Patrimoni, aprendre a estimar-lo, visitar-lo i preparar-nos per ser uns bons ciutadans del futur.

Enguany de la nostra escola,  hem participat els alumnes de 6è. Aquest Projecte ens ha donat l’oportunitat de conèixer el creixement de la nostra ciutat des dels turons del ibers fins la Barcelona Olímpica.

Hem investigat i hem compartit el que hem après.

Un cop feta la investigació, hem fet de guies per un dia dels nostres companys i companyes.

Aquí teniu  l’audiovisual del nostre “Tour”. És una mica llarg però, val la pena!

PATRIMONIA’M