MOLTES GRÀCIES, FAMÍLIES!

El dissabte 11 de maig es va celebrar la ITV de l’escola. Una acció anual, on es convoquen a totes les famílies que vulguin ajudar col·laborant en tasques de manteniment reparant, adequant i/o millorant estructures o instal·lacions d’alguns espais de l’escola on la Comissió de Gestió de Manteniment de l’AFA creu que s’hi pot intervenir.

Aquest dia ajuda a crear un vincle més fort i reforça el lligam amb tota la comunitat educativa. De manera molt altruista, durant tots aquests anys la Comissió de Gestió de Manteniment ha vetllat per organitzar i preparar la ITV. L’edició d’enguany, la Comissió ha comptat amb l’especial col·laboració de les famílies de 1r!

Moltíssimes gràcies de part de tota l’escola, en especial a la Comissió de Gestió de Manteniment, a les famílies de 1r i a tothom que va aportar el seu granet de sorra per mantenir aquesta escola tan bonica! Aquí teniu un petit vídeo resum del que es va fer durant aquesta jornada.

1. Anna

Un gran dia de treball voluntari i cooperatiu que ens recorda q totes fem escola. Cuidem-la i mantenim-la!!! Un bravíssim per tots les persones menudes q es van esforçar tantíssim!!!