ENCARA QUE SEMBLI QUE A L’HORA DE PINTAR MIRÓ IMPROVISAVA, NO ÉS AIXÍ. MIRÓ BUSCAVA CONTROLAR EL PROCÉS QUE VA DES DE LA IDEA FINS LA REALITZACIÓ D’UNA OBRA D’ART MITJANÇANT LA REALITZACIÓ D’ESBOSSOS I DIBUIXOS PREPARATORIS, PERÒ QUÈ PASSA QUAN L’ATZAR, LA INCERTESA, L’ACCIÓ I LA SORPRESA ES POSEN EN JOC?
ELS NENS I NENES DEL CICLE INICIAL, HEM VISITAT LA FUNDACIÓ MIRÓ. HEM OBSERVAT, EXPERIMENTAT AMB L’ACTIVITAT “SENSE CONTROL?” I POSTERIORMENT A CLASSE HEM FET TALLERS UTILITZANT DIFERENTS MATERIALS, COLORS …I HEM FET LES NOSTRES PRÒPIES CREACIONS.
AQUÍ EN TENIU UNA BONA MOSTRA!!!!
Fundació Miró, 1r
Fundació Miró, 2n
Tallers Miró a l’escola, Cicle Inicial