Lectura i expressió oral

Fomentem l’expressió oral mitjançant diferents activitats. Els infants han de dedicar una estona cada dia a llegir, mirar, escoltar contes… per tal de fomentar el gust per la lectura i  poder accedir a nous aprenentatges.

És per això, que cada trimestre l’alumnat s’haurà de llegir un llibre de lectura. Posteriorment, es realitza una tertúlia literària sobre el llibre que han llegit compartint experiències, pensaments i el gust per la lectura. També hauran de llegir conjuntament amb tot el grup-classe un llibre d’escola de lectura obligatòria al llarg d’un mes. Tanmateix, també es farà un seguiment del control de lectura d’altres llibres que estiguin llegint i vulguin recomanar als seus companys i companyes mitjançant el full del control lector.

Tertúlia literària Control lector de 3r i 4t