Informacions vàries

Informes Rebreu tres informes al llarg del curs i al finalitzar cada trimestre
Entrades i sortides Els grups entren a les 9h per la porta del passeig de Santa Eulàlia. Pugen sols la rampa i l’alumnat de 3r es troba a la pista del mig amb la seva tutora.L’alumnat de 4t, a les 9h, pugen sols a les seves aules. En cas de pluja, tothom pujarà directament a la classe.
La sortida es realitzarà a la pista a les 16:30h. Les famílies es col·locaran al final de la rampa i les mestres anirem acomiadant els infants a mesura que veiem a la família.
Aniversaris Per celebrar els aniversaris es farà una celebració mensual amb coca de l’escola amb tota la classe per celebrar els aniversaris d’aquell mes. No es pot repartir ni portar res de casa.
Bata La bata només s’utilitza en algunes activitats com plàstica. Quan se l’emporten per rentar, s’ha de tornar l’endemà.
Medicació Recordeu que a l’escola només es poden administrar medicaments amb autorització i recepta mèdica. Pel bé de l’alumnat és important que no tornin a l’escola fins que estiguin recuperats.
Hàbits d’autonomia Per tal d’ajudar a créixer als infants i que vagin adquirint autonomia, és important que els adults els facilitem algunes tasques: jaquetes marcades, utilització de l’agenda, responsabilitat del recanvi d’Educació Física i natació…
Esmorzars Cal portar un petit esmorzar, entrepà o fruita. Donat que som Escola Verda cal portar l’esmorzar en un embolcall reutilitzable i no portar begudes, llaminadures o begudes ensucrades ja que generen molts residus i no són saludables.
Sortides

Fem sortides al llarg del curs per aprofundir tot allò que fem a l’aula. Quan  fem visites o experimentem, aprenem millor les coses.
 Sortides 3r         Sortides 4t