GRAN RECAPTE D’ALIMENTS 2020

Arriba el Gran Recapte de la Fundació del Banc dels Aliments, però per la COVID, aquest any ho hem de fer diferent! Els nens i nenes de 4t/5è han estat treballant sobre el tema i ens ho expliquen en aquest vídeo i amb aquests cartells informatius que s’han penjat per diferents llocs de l’escola! A més, s’ha enviat un correu electrònic a les famílies de l’escola amb totes les noves indicacions.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!

[slideshow_deploy ieed=’8204′

1. Roser

Moltíssimes gràcies nens i nenes de 4t-5è per recordar-nos que en aquest moment hi ha molta gent molt propera que necessita la solidaritat de tothom ❣️
    Una abraçada !