Ghandi-Els refugiats

El dia 30 de gener vam celebrar el DENIP (Dia internacional de la Pau i la no violència).

Cadascun dels delegats/des verds va explicar com havíem treballat a les aules  la figura de Gandhi i  la situació dels refugiats. Visionat de vídeos sobre la vida de Gandhi, comenta
ri de frases que ell havia escrit sobre la PAU, escriptura de cartes a polítics on es parla de l’ajuda als refugiats, xerrades enllaçant la figura de Gandhi amb els problemes socials del moment que estem vivint… van ser algunes de les activitats que s’havien fet a les aules.

Després, els delegats verds de cicle superior van formular unes preguntes a Pablo Aguiar. En Pablo és pare d’uns nens de l’escola i està treballant amb temes relacionats amb la pau.

“Els conflictes entre pobles i nacions, es poden resoldre pacíficament?”

“A la situació  dels refugiats, hi veus solució?. Podem fer alguna cosa nosaltres?”

Aquestes preguntes van iniciar una interessant intervenció per part de Pablo Aguiar.

Amb fotografies dels nens i nenes de la nostra escola, vam dibuixar un colom, el símbol de la PAU.

La Montse, professora de ioga de l’escola, i l’Òscar  ens van fer cantar un mantra .

Va ser una reflexió molt profitosa.

Podeu veure aquí el reportatge.