ESTRENEM LOGOTIP DE RÀDIO DMS!!!

L’alumnat de 5è va realitzar un pla de treball relacionat amb la ràdio, els drets dels infants i els ODS. Una de les tasques a realitzar va ser crear un logotip per la ràdio de l’escola. Vam triar els 10 logos que més ens agradaven i entre tots els nens i nenes de l’escola s’han votat els logotips candidats! I aquí teniu el logotip guanyador! Durant el curs d’enguany el podreu veure al web de l’escola i qui vulgui entrar a la ràdio de l’escola només l’ha de clicar! Moltes gràcies a tothom que ha participat o col·laborat en la votació!