ESPAIS CICLE MITJÀ 7

Els nens i nenes de tercer i quart han començat la segona ronda d’espais d’aprenentatge per anar acomiadant aquest curs 2023 – 2024.

Aquesta vegada les tres propostes a escollir són:

• CON LAS MANOS EN LA MASA: espai on gaudiran de la cuina alhora que practicaran pesos i l’escriptura d’una recepta pròpia (que després es podran menjar).
  • URBAN SKETCHING: espai on practicaran el dibuix ràpid a l’aire lliure (aprofitant l’espai natural de l’escola) amb la tècnica d’aquarel·la.
  • MÓN DIGITAL: espai on practicaran eines digitals com el word i el correu electrònic; serà un moment idoni per adquirir hàbits de bon ús de les eines digitals com també habituar-se a l’escriptura amb el teclat.

Aquí us deixem un recull dels millors moments viscuts durant aquestes primeres sessions!