EL NOSTRE BOSC

Els nenes i nenes de 5è ens vam adonar que el nostre bosc estava molt malament i vam pensar que havíem de fer alguna cosa! Vam sortir a l’espai exterior i vam documentar amb imatges com està el bosc de la nostra escola.

Després, se’ns va acudir posar-nos amb contacte amb qui ens podia ajudar, el nostre Conseller i l’Alcaldessa de Barcelona. Els vam enviar el vídeo que havíem fet ensenyant l’estat del nostre bosc:

La nostra sorpresa ha estat que vam rebre resposta! Primer del Conseller, que va fixar una visita pel 18 de gener per tal que els experts del departament fessin una valoració sobre l’estat del bosc. Com es va acordar, van realitzar unes actuacions de millora i dimarts 18 de gener, ens va visitar en Pere Masó, delegat d’Educació a Barcelona. Li vam donar les gràcies, però li vam demanar que això no s’aturi, que encara queden cosetes a fer i que estem segurs i segures que ens ajudaran i que entre tots i totes aconseguirem el bosc que volem i que ens mereixem.

L’alumnat de 5è agraeix tot el que s’està fent per millorar el bosc de l’escola!
Moltes gràcies a tothom!!!

1. pedro pereira muro

Felicidades por la iniciativa! Nuestro bosque necesita ayuda de personal cualificado. Las acciones que se han ido haciendo desde la comunidad escolar son una gran ayuda. Esperamos ahora que el compromiso de las instituciones se cumpla y podamos alargar la vida de nuestro maravilloso espacio para muchas más generaciones de futuros alumnos.