EL BANC ON HI CABEM TOTS I TOTES

Fa uns mesos ens van llogar l’escola per a realitzar un anunci de l’empresa Boboli. Tractava sobre la inclusió i la diversitat sota el títol “El banc on hi cabem tots i totes”

Ara, l’empresa Boboli ens ha regalat el banc i hem pogut gravar un petit vídeo amb la col·laboració d’alumnat i equip educatiu. D’aquesta manera, volem seguir vetllant per a què l’escola sigui un espai segur per a què tots i totes ens hi sentim inclosos i formem part d’una gran comunitat.

L’escola és un lloc social per naturalesa. La convivència que s’hi viu envoltada de diversitat és un fet real i màgic i a l’escola ho volem viure com a quelcom enriquidor per a poder-nos nodrir, compartir, respectar i aprendre, sempre, amb i dels altres.

El banc on hi cabem tots i totes és una iniciativa de Boboli, en col·laboració amb l’escola Dolors Monserdà- Santapau, com a part del seu compromís amb la diversitat, la inclusió i el respecte a les diferències.