DIA MUNDIAL DE LA INFÀNCIA

El divendres 20 de novembre vàrem celebrar el Dia Mundial de la Infància.

Des de l’escola hem aprofitat l’oportunitat per parlar dels DRETS DELS INFANTS i crear consciència que la infància és una etapa de la vida irrepetible i crucial i que cal aconseguir que estiguem totes protegides, siguem estimades, amb salut i educació.

Els delegats i delegades de cada classe es van reunir a la porxada i van valorar tots aquests drets en assemblea.

1. Roser

El valor de la infància i de la vostra opinió en la 1a trobada de delegades i delegats.
    Moltes gràcies per donar veu als drets de tots els nens i nenes del món ❣️❤️

2. Borja

Gràcies per compartir!
    De fet, ara mateix, entre totes i tots fem possible que les escoles siguin obertes. Garantint una part cabdal dels drets dels infants. Siguem conscients de l’esforç de tothom i, sobretot, gaudim-ho. Val la pena!

Visca els drets dels infants!