Dia Escolar de la No-violència I la Pau

Aquest curs, per commemorar el DENIP, hem fet una inauguració molt especial: després de tres anys ja tenim els NOSTRES COMPROMISOS de CONVIVÈNCIA creats per tota la comunitat educativa!

A més a més, entre totes les classes hem creat un núvol de paraules deixant constància de què fem nosaltres per a què hi hagi una bona convivència a l’escola.

Avui, com sempre, hem recordat la importància del respecte, la tolerància i la solidaritat entre totes nosaltres.

“La pau és l’equilibri, és el respecte mutu, és la reciprocitat.” Rigoberta Menchú

1. Roser

Fantàstic !!!! Moltes felicitats ! Quina escala tan preciosa que ha quedat amb aquests compromisos tan importants !
    Tingueu molt segur que el més important que esteu fent és aprendre a ser bones persones ❣️❣️
    Una abraçada!