Delta del Llobregat – 2n i 3r

L’alumnat de Segon i Tercer hem anat al Delta del Llobregat per a poder alliberar els fartets que tan bé hem estat cuidant durant aquests últims mesos. Els hem criat en captivitat per tal que es poguessin reproduir i així contribuir a la seva recuperació ja que es troben en perill d’extinció.

A més a més, hem pogut visitar, observar i experimentar un lloc tan privilegiat com és aquest delta anomenat Espai Natural de Filipines – Remolar. Hem vist diferents espècies d’ocells i els hem pogut escoltar. També hem descobert molts secrets i curiositats de la natura que envolta aquest espai natural.

ENS HO HEM PASSAT SÚPER BÉ!