Congrés de Ciència

Aquest any l’escola DMS s’ha presentat al Congrés de Ciència. Però no és el primer any! L’escola partcipa en aquest Congrés des del curs 2017-18.

Enguany els nens i nenes de 6è han investigat sobre el bosc de l’escola i s’ha fet la pregunta: Com podem fer més sostenible el bosc de la nostra escola?

Tot va començar quan els seus companys i companyes de 6è del curs passat, van comprovar que l’any 2012 el bosc tenia molts més arbres que el 2018, i es van preguntar el perquè.

Per investigar-ho cada classe s’ha fet diferents preguntes:

6è A ha investigat quines llavors serien més adequades per repoblar el bosc de l’escola i ho han fet plantant-les a 3 llocs diferents del bosc.

6è B ha investigat sobre com germinen les llavors i què els hi va millor per germinar bé.

6è C ha investigat diferents propostes per disminuir l’erosió del bosc i per fer ho han construït una maqueta sobre la qual han fet els experiments.

Congrés de Ciència