Com Aprenem: Pla de treball

Els espais d’aprenentatge són espais on l’alumnat troba diferents propostes d’aprenentatge experimental i creatiu. Es barregen tots els nens i nenes del cicle. Cada tres setmanes es canvia d’espai d’aprenentatge.

El projecte Espai C i l’educació visual i plàstica fomenten la creativitat i donen a conèixer diferents artistes i tècniques plàstiques. Al segon trimestre tenim previst treballar un artista proper a la nostra ciutat vinculat a l’Espai C (Fundació Antoni Tàpies).

La metodologia dels projectes ofereix canals que ajuden els nens i nenes a pensar per ells mateixos, a ser conscients del seu aprenentatge, a investigar… S’aprèn d’una manera interdisciplinar i es fomenta el treball en equip.

Donem molta importància a l’estona de joc a l’aula, on posen en pràctica habilitats de relació, raonament, expressió oral, cooperació… Les propostes dels jocs van evolucionant d’acord als diferents moments evolutius de l’alumnat.

A partir de tercer  es comença a treballar amb la metodologia del Pla de Treball. A partir d’un tema, hi ha diferents propostes multinivells treballant els diferents àmbits d’aprenentatge.