Cloenda Escoles+Sostenibles

Volem compartir amb vosaltres la carta que ens han enviat des de l’organització Escoles + Sostenibles.
Delegats i delegades verds; Gràcies!

Benvolguts i benvolgudes;

Volíem donar-vos les gràcies per participar a l’Acte de Cloenda de primària del passat dia 6 de juny als Jardins de Joan Brossa. Moltes gràcies per venir, per la vostra predisposició, pel vostre entusiasme i la vostra motivació. Des de l’organització estem molt satisfetes perquè pensem que va ser una jornada plena d’activitats i diversió. Una jornada que ens va permetre compartir la natura i la tranquil·litat que ens va oferir l’entorn amb altres companys/es.

Aprofitem per fer-vos arribar alguns dels recursos que vam utilitzar i que creiem que us poden ser d’interès:

–  Us adjuntem la GUIA_DESCOBERTA_FINAL en pdf   NO US LA PERDEU!!!!!

Per últim voldríem compartir amb vosaltres algunes fotografies de l’acte, esperem que us agradin!

Salutacions cordials,

Melani Márquez, Natxo Mercader i Mireia Pou

Secretaria Escoles + Sostenibles:

Els delegats verds vam anar a Montjuïc a la cloenda d’Escoles + Sostenibles. Voleu veure el reportatge?