BONES VACANCES D’ESTIU

Un juny mes, acomiadem un curs carregat d’aprenentatges, vivències i sobretot noves experiències enriquidores compartides amb tot l’alumnat. L’equip docent de l’escola us vol donar, un curs més, les gràcies per acompanyar dia a dia als vostres infants, així com en la nostra tasca tan important i essencial per al desenvolupament i creixement dels vostres fills i filles.

Durant aquests últims dies hem aprofitat per gaudir del temps plegades, acomiadar-nos per uns mesos i compartir uns dies meravellosos per tancar aquest curs. Aquí us deixem un recull dels millors moments viscuts.

Tot l’equip educatiu del Dolors Monserdà – Santapau volem aprofitar per desitjar-vos un molt bon estiu i unes millors vacances.

🌴 Ens veiem a la tornada amb les mateixes ganes i il·lusió! 🏖☀

1. Anna

Quin video resum tan xulo!!!! Un any més gaudint d’aquesta escola tan fantàstica!!! gràcies a tot l’equip educatiu per posar-hi tant de vosatres.
    I bones i merescudes vacances!!!! Ens retrobem al setembre.