BONES FESTES FAMÍLIES!

Aquest final de trimestre, en el que no ha estat possible organitzar un concert de Nadal, hem preparat per les famílies una cançó molt especial. Tots els nens i nenes i mestres ens hem reunit per grups desitjant-nos que s’enlairin els nostres somnis  cantant nadales i la cançó : “Quan tot s’enlaira”.

Us demanem que mireu el vídeo fins al final perquè hi ha una gran sorpresa!

Que passeu molt bones festes de part de tot l’equip de mestres de l’escola!

1. Anna

Quin regalàs!!!!!!! Moltes gràcies per fer possible que siguem partíceps d’aquest fantàstic concert de Nadal.
    Gràcies a totes i tots els que l’ho heu fet possible! Una idea fantàstica!!!!!

Bones festes !!!

2. Borja

Uf! Que rebonic i emocionant!
    El meu somni, ja a punt d’enlairar-se, és que els vostres somnis s’esdevinguin. Conscient que la vostra felicitat és la meva!
    Salut, bones festes i gràcies mil.

3. Mar

Un vídeo bonic, una cançó molt encertada, un alumnat il·lusionat i un professorat compromès.
    Ens ha encantat (i la sorpresa del final també).
    Moltes gràcies i bones i merescudes vacances!!!