3r – Sudansa

L’alumnat de 3r ha participat en Els encontres de dansa a l’escola organitzat per Sudansa al Mercat de les Flors. Han fet una presentació pública del treball de creació coreogràfic que han estat treballant amb les coreògrafes durant tot el curs. HA ESTAT UN ESPECTACLE PRECIÓS!

1. Anna

Crec que els nostres fills són molt afortunats de participar en un projecte tan preciós. Va ser espectular i molt emocionant. Quina passada que la dansa entri a les escoles!! Mil gràcies pel super vídeo és una passada!!!!
    Gràcies.
    Anna

2. Patricia Olcina

Fantàstica actuació.Molt bona feina dels Coralls i Narvals i Òscar i mestres.

Sou genials!!

Gràcies pel video super professional😉

Patricia