10è Congrés de Ciència

Avui l’alumnat de 5è ha assistit al 10è Congrés de Ciència: El mar és vida.

Aquest any, un total de 37 centres educatius de la ciutat hi participen en una edició en què l’alumnat ha dut a terme recerques sobre la biodiversitat marina, l’estat de la sorra, la contaminació, la relació amb el clima… Durant el curs, la comunitat científica, a través del Barcelona Biomedical Research Park (PRBB) i l’Institut de Ciències del Mar (ICM), entre d’altres, ha realitzat una trobada virtual amb els centres educatius, orientant a l’alumnat i al professorat en la recerca iniciada.

L’alumnat de 5è ha fet una molt bona ponència explicant la seva recerca: sabeu com afecta la pressió hidroestàtica als éssers vius del mar?

ENHORABONA PER TOTA LA INVESTIGACIÓ FETA!