3R – COM ÉS QUE PODEM SENTIR?

Immersos en el projecte dels Sons del Cel com a escola, l’alumnat de 3r es va preguntar com es que nosaltres podiem sentir? Envoltats per aquesta pregunta general i fent un repàs de tot allò que sabiem ens van començar a sorgir preguntes més concretes que hem estat investigant per grups de treball.

Gràcies a tota la informació que hem portat, a la investigació feta sobretot en llibres de caire científic i amb la col·laboració d’experts com el nostre mestre de música, Òscar Sanoguera o el professional del Centre de Recursos Educactius per a la Deficiència Auditiva, Carles Sobrepere, hem aconseguit moltes respostes!! Així mateix hem estat experimentant amb el so per acabar de corroborar algunes hipòtesis que teniem al respecte.

Ha estat un mes molt intens on hem indagat sobre el nostre propi cos i com el so afecta tot allò que ens envolta però també la nostra salut, tant física com mental.