SORTIDA A L’ESCOLA L’ALZINA I2

Comença el compte enrere i encara ens queden mil propostes per gaudir!!

Recordeu que I5 va venir per la Candelera i va ajudar als infants a plantar les plantes al jardí i compartir una estona de joc conjunt? Així que els hi hem retornat la visita 🙂

Els infants I2 han fet una petita excursió a l’escola l’Alzina durant el matí. Un petit pas per encarar la nova etapa que començaran passades vacances amb la seva incorporació a “l’escola de grans”, com diuen ells i elles.

Ens han preparat 3 espais nous per explorar: el patí, el porxo i una sala de joc simbòlic. Uns espais en els quals grans i petits han interactuat entre si. Hem retrobat ex-alumnes…i ufff….que grans els hem vist, fins i tot, algun ha anomenat a la seva mestra de Bressol.

Moltíssimes gràcies per obrir-nos les portes de la vostra escola i compartir un matí junts!!

Pd: els infants han arribat esgotats a l’escola, dinat súper ràpid i s’han dormir casi instantàniament 😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *