Festes populars i sortides

“Perquè hi hagi una bona integració, tu com  a persona has de tenir una bona base i has d’estar orgullós i conèixer les teves arrels. De la mateixa manera que has d’estar orgullós de la cultura i la societat de la qual formes part”. (Arnaiz, V.)

Utilitzem la cultura com a coixí afectiu i emocional. Mitjançant la música, les cançons i els contes populars, celebrem les festes tradicionals a l’escola adaptades als interessos i necessitats dels infants. Les festes populars ens ofereixen l’oportunitat de celebrar-ho conjuntament amb les famílies, fent-los partícips una vegada més alhora que ens permet gaudir de la nostra cultura.

Al llarg del curs es realitzen sortides (amb els grups dels més grans), a l’entorn proper. Són sortides que fem caminant i relacionades amb les Festes i activitats del poble, on les famílies ens poden acompanyar i gaudir-ne conjuntament amb nosaltres.

Quant les circumstancies ho permeten, fomentem l’intercanvi d’experiències amb altres escoles del poble, col·laborant així grans i petits, amb una única finalitat: aprendre uns dels altres.