Menjador escolar

Els infants tenen, segons l’edat i el seu procés individual, necessitats específiques d’alimentació i de son.
Tractem l’alimentació des d’un doble vessant: el dietètic i l’educatiu. Els menús s’elaboren a la nostra cuina i s’adapten a les necessitats de cada infant i als costums de criança de cada família. Durant els àpats, a més a més de l’equip educatiu, disposem de monitoratge de suport, perquè els infants se sentin atesos i tranquils per anar descobrint nous sabors i textures. Respectem la quantitat que cadascú necessita. Productes ecològics, frescos i de proximitat. Cobrament a mes vençut. Gestionat per l’AFA,
El servei de menjador començarà, per als alumnes veterans, el dia 12 de setembre.

La data d’inici del menjador per als alumnes nous anirà en funció de l’adaptació de cadascú.

EL DESCANS
Perquè els infants puguin afrontar la tarda amb més tranquil·litat, és important que descansin. Per tant, respectem els seus horaris i els deixem dormir l’estona que ho necessitin, així es desperten més relaxats i amb energia.
Els alumnes que per horari o per necessitat, necessiten descansar al Rodó poden adquirir un llençol de sota adaptat als nostres llitets a través de l’AFA o bé, demanar les mides a les educadores i confeccionar-lo a casa. D’aquesta manera, podeu personalitzar el llençol i posar el nom del vostre fill/a en gran, amb algun dibuix, etc… així ells i elles són capaços d’identificar-lo. També cal portar un llençolet de sobre, per tapar-los (marcat amb el nom).
Cada divendres els donarem per rentar.
Durant els mesos d’hivern cal portar una manta primeta (l’educadora ja us comunicarà quan ho han de dur).