SANT JORDI ’24

La setmana passada vàrem celebrar la Diada de Sant Jordi 🙂

Va ser una setmana de propostes molt intenses relacionada amb la Llegenda de Sant Jordi, on no podien faltar ni els contes ni les titelles, entre d’altres…

Teníem una sorpresa preparada, l’àvia i l’avi d’una nena de l’escola van venir a explicar-nos diferents contes representats: els infants els miraven  i escoltaven súper atents. De què fa gust la Lluna? va ser un èxit! Moltíssimes gràcies pels dos matins que ens vàreu regalar amb la vostra companyia i dedicació!

D’altre banda, seguint la tradició, l’AFA va regalar a l’escola contes per ampliar la col·lecció:

• El petit llibre dels animalons
  • Necessito una abraçada
  • Els mil colors del fil invisible
  • Sensibles
  • Tinc un volcà i no vull respirar
  • El petit llibre de la casa
  • Toca, toca animals de granja

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible. Seguim sumant!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *