PORTES OBERTES 24-25

Benvolgudes famílies,

Comença el compte endarrere…comencem de nou amb les Portes Obertes 24-25 !!

Les portes obertes estan pensades perquè pugueu parlar amb el personal educador, resoldre dubtes, conèixer els espais i el projecte educatiu. Per tant, és essencial que hi assistiu sense els vostres fills i filles, escolliu el torn que escolliu.

Les portes obertes del matí es realitzen mentre els infants estan a l’escola i per tant, l’aforament i l’accés als espais és limitat. Es faran grups de 12 i només podran entrar aquells adults que s’hagin inscrit i figurin a la llista. A mesura que es vagin omplint els torns, desapareixerà l’opció en el formulari.

A les portes obertes de la tarda es faran grups en funció de les persones inscrites i en aquest cas podreu accedir a totes les aules i els espais.

Inscripció a les portes obertes 2024-2025 de les Escoles Bressol Municipals del 16 d’abril  a partir de les 8.00h fins al 26 d’abril a les 17.00h.

Mitjançant el seguent enllaç:

Hi haurà diferents torns:

• Torn A: 9:45h (visita guiada reduïda)
  • Torn B: 10:45h (visita guiada reduïda)
  • Torn C: 17:30h (visita guiada instal·lacions).

Us recordem que les inscripcions són nominals, és a dir, una per adult que vulgui assistir.

Qualsevol dubte, restem a la vostra disposició 🙂

Fins aviat!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *