Ni Somiar-ho!!

Poc a poc, sembla que podem tornar a la nostra essència, a comptar amb la participació de les famílies, a construir junts la comunitat educativa de la que en formem part.

Aquesta setmana grans i petits, hem pogut gaudir d’un conte fantàstic explicat per una de les mares de l’escola. Ens va deixar bocabadats a grans i petits amb el seu entusiasme i la seva manera de transmetre la història de la Pasqualina. Una petita ratpenat de tres anys que no volia anar a l’escola…. Ni Somiar-ho!!

No us farem un spoiler, però és un conte fantastic per treballar amb els infants i voliem compartir-ho amb vosaltres, ahora que agrair públicament a la Nerea, que dediques un matí ple de màgia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *