Aquest 2021 forma’t amb nosaltres: Nous cursos i jornades 2021

Any rere any l’Escola Agrària del Solsonès està compromesa amb la formació del sector agrari, ramader i forestal. Després d’analitzar les necessitats que el sector presenta hem elaborat els següents cursos i jornades per aquest any 2021.

Desitgem que siguin del vostre interès i que ajudin a la formació i professionalització del món rural.

Per a més informació podeu anar a l’apartat de CURSOS o JORNADES.

Matrícula als CFGS per al curs 2020-2021

⏱ El període de matrícula per als CFGS impartits a l’Escola Agrària del Solsonès serà del 1 al 7 de setembre de 2020 ambdós inclosos.

👧 Els alumnes que hagin obtingut plaça en la preinscripció i els alumnes que ja han estat matriculats a l’escola en cursos anteriors rebreu durant els propers dies un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

📞 Si no rebeu aquest correu podeu contactar amb l’Escola mitjançant l’adreça de correu aecasol.daam@gencat.cat o al telèfon 973480713, a partir del 1 de setembre, entre les 9:00 i les 14:00.