L’Escola Agrària del Solsonès és l’amfitriona de la 8a trobada d’Escoles Forestals

Com és habitual, les escoles forestals del Servei de Formació Agrària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC) tenen una cita anual. Es tracta de la jornada ludicoformativa dedicada a la convivència entre Escoles Agràries de formació forestal. Enguany, té lloc aquest dimecres,… Llegeix més»

L’Escola Agrària del Solsonès participa al I Campionat Forestal d’Estudiants, a Osca

El pròxim 26 i 27 de febrer, tres alumnes del CFGS de Gestió Forestal i del Medi Natural tenen una cita a Montearagón (Osca). Els estudiants Àxel Torrent, Eloi Jiménez i Sergi Martínez competeixen al I Campionat Forestal d’Estudiants, organitzat pel Centre Públic Integrat de… Llegeix més»

L’Escola Agrària del Solsonès posa en valor la seguretat i l’eficiència en els treballs forestals

Vetllar per la gestió i la preservació dels recursos forestals tenint en compte la seguretat i l’eficiència. Aquest és un dels objectius en l’àmbit forestal de l’Escola Agrària del Solsonès, si bé especialment en el transcurs del novembre. Es tracta del mes referit a la… Llegeix més»

L’Escola Agrària del Solsonès fomenta l’intercanvi estudiantil a partir d’estades acadèmiques a l’estranger

De l’escola Ylä-Savon Ammattiopisto (YSAO), a Finlàndia, al Solsonès. Aquest ha estat el periple de dues alumnes finlandeses en el transcurs d’un mes aproximadament. Ambdues noies han completat la seva estada de Formació en Centres de Treball (FCT) a l’explotació d’oví extensiu Cal Puigpelat, als… Llegeix més»