S’obren les preinscripcions al nou semestre del CFGM de Producció Agropecuària a distància de l’Escola Agrària de Tàrrega

El període de preinscripció del CFGM de Producció Agropecuària a distància s’obrirà el 15 de novembre i finalitzarà el 25 de novembre de 2021

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agropecuària a distància que ofereix l’Escola Agrària de Tàrrega, en col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya (IOC), obre un nou període de preinscripcions pel segon semestre del curs 2021-2022.

Els nous estudiants que vulguin cursar aquest cicle formatiu podran realitzar la preinscripció com a alumnat nou des del 15 fins el 25 de novembre de 2021. L’alumnat que ja estan cursant aquests estudis, podran sol·licitar la preinscripció de l’1 al 10 de febrer de 2021. Les classes s’iniciaran el mes de febrer del 2022.

Formació a distància, personalitzada i pràctica

Durant el segon semestre del curs 2021-2022, es seguirà impartint el Mòdul Professional 1, ‘Fonaments agronòmics’ (165 hores totals), així com el Mòdul Professional 3, ‘Taller i equips de tracció’ (99 hores totals). A més a més, s’hi sumaran el Mòdul Professional 4, ‘Infraestructures i instal·lacions agrícoles’ (66 hores totals), el Mòdul Professional 5, ‘Principis de sanitat vegetal’ (66 hores totals), i el Mòdul Professional 6, ‘Control fitosanitari’ (99 hores totals).

El CFGM de Producció Agropecuària a distància té una durada total de 2000 hores i l’itinerari formatiu recomanat és realitzar el curs en 6 semestres (3 anys). Cada semestre s’inicia amb uns Mòduls Professionals diferents i es van alternant els continguts agrícoles i ramaders amb mòduls de gestió empresarial.

L’alumne pot tramitar una matrícula completa o flexible, escollint només les Unitats Formatives que s’adeqüin més a les seves necessitats i interessos. Amb aquesta metodologia, l’Escola Agrària de Tàrrega impulsa la formació personalitzada i feta a mida, amb l’objectiu que l’alumnat pugui compaginar els estudis amb la seva vida personal i professional.

Alguns Mòduls Professionals, com ara el MP3 ‘Taller i equips de tracció’, inclouen activitats pràctiques que es realitzen de forma presencial a l’Escola Agrària de Tàrrega o en algun altre centre de la xarxa d’Escoles Agràries, que sigui més pròxim al lloc de residència de l’alumnat. Així doncs, els estudis segueixen una línia formativa pràctica, no només mitjançant els materials didàctics de les classes a distància, sinó també a través d’aquestes sessions que es desenvolupen in situ a les escoles i que permeten a l’alumnat experimentar els continguts en primera persona.

Amb aquests estudis els alumnes obtenen la titulació de tècnics en producció agropecuària i poden treballar o iniciar-se en sectors d’activitat relacionats amb l’agricultura i la ramaderia, atenent a criteris de qualitat, rendibilitat, traçabilitat, benestar animal i seguretat alimentària.

Vols més informació?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *