Apadrinament Lector

img-20160518-wa0003Des del curs 2012-2013 la comissió del Pla Lector de la nostra escola promou l’apadrinament lector entre els alumnes de 1r i 6è de Primària.

És una experiència molt enriquidora, tant per grans com per a petits; acompanyar als nens/es de 1r durant el procés d’afiançament de la lectura, i veure els canvis que van fent, així com l’evolució durant tot el procés, motiva als alumnes de Cile Superior.

Les lectures es porten a terme un cop a la setmana; els alumnes de 6è baixen a la classe de 1r i realitzen l’activitat proposada per la mestra, tot i que ells poden aportar idees per fer amb els seus fillols / es.

La finalitat d’aquest apadrinament lector és fomentar el gust per la lectura, motivant tant a petits i a grans a gaudir del procés d’aprenentatge de la lecto-escriptura mitjançant l’ajuda i cooperació entre tots, realitzant activitats diverses.