APRENEM JUNTS EL COS HUMÀ
19/05/26Aquesta setmana, els infants de segon de primària i els nens i nenes d’infantil estan treballant conjuntament en un projecte molt especial sobre el cos humà.
Els més grans ajuden els més petits en diferents propostes i, alhora, tots comparteixen experiències, curiositats i moments d’aprenentatge.
Aquesta vegada… Llegeix més»

