Trobades familiars

El passat 14 de desembre vam gaudir un cop més, de les trobades entre els alumnes i els seus familiars. És un dels moments més emotius i enriquidors del curs, els 16 alumnes escollits van esperar nerviosos a la biblioteca l’entrada de familiars i amics. Un cop allà vam visionar uns vídeos resum de les activitats del curs i els alumnes van explicar les seves experiències a la nostra escola. Posteriorment, vam realitzar un recorregut per les intal·lacions i vam acabar amb un berenar de dolços nadalencs. No cal dir que el moment més dur de la trobada va ser l’acomiadament de les famílies.