I avui diem adéu al primer trimestre del curs i també acabem la setmana d’activitats nadalenques.
El dilluns 18 vam començar la setmana amb el taller de postals, tant al matà com a la tarda. És un taller que sempre té molt èxit i és per això que el fem cada any. Sabem que hi ha persones més manetes que d’altres i persones més creatives que d’altres, però tots els que van participar en aquest taller s’ho van passar molt bé i van acabar fent postals molt originals.
El dimarts 19 al matÃ, tot i que hi havia prevista una classe de zumba a l’aire lliure, vam haver de canviar-la a última hora per un taller de manualitats i una pel·lÃcula. A la tarda, vam fer el Gran trÃvial de Nadal, una activitat nova que va substituir la tradicional quina que havÃem fet en els darrers anys. L’activitat del trÃvial va ser tot un encert perquè, malgrat la gran competitivitat d’alguns alumnes, tots van poder participar en petits equips. Com que molts en van sortir contents, potser serà una activitat que repetirem el curs que ve.
El dimecres 20 vam acomiadar-nos amb un aperitiu. Aquest any, com que en els últims anys aquesta activitat havia tingut tant d’èxit, en vam fer dos: un al matà i un altre a la tarda. I sembla que el menjar va agradar molt perquè al final no va sobrar res!
I ara sÃ, us desitgem a tots un Bon Nadal i un Feliç Any Nou 2018!
Ens veiem després de les vacances!






