EL RACÓ NÚM 58

 

Dimecres 4 de desembre del 2019

La meva cel·la és la núm. 58, és unes de les cel·les més tranquil·les i netes, està tot ordenat i amb bones condicions, dins de la cel.la hi ha bones vibracions, cosa que no és igual que a les altres cel·les.

A la nostra cel·la l’estat d’ànim canvia molt, perquè no tots els dies són iguals. El cap està ple de pensaments, però dins de tota aquesta situació, estic tranquil.

Som dues persones que ens entenem i respectem les nostres condicions, no ens molestem ni incomplim les normes. Les seguim al peu de la lletra.

16/94

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>