Camí a la llibertat

Hem decidit posar aquesta foto perquè tenim la sensació  que aquest és el camí cap a la nostra llibertat. El camí està ple d’obstacles grans i petits, hem d’estar preparats correctament per al futur que ens espera al carrer. El principi d’aquest és molt angoixant, perquè tenim dificultats, però hem de ser forts per arribar al final. Aquesta llibertat que veiem tan lluny però que a la vegada també és a prop. Tot depèn de com t’ho prenguis, segons el teu estat d’ànim i la teva disposició a fer les coses bé.

L’objectiu és la llibertat perquè quan arribi tens l’oportunitat de fer totes  aquelles coses que abans no donàvem importància, com treballar, preocupar-te per la família que normalment l’hem destrossat per tots els errors que hem comès. Lluitem cada dia  per arribar quan abans millor a la nostra llibertat  i poder ser feliços d’una vegada, que ja és hora !!!!!!!!!!

Rubén Bellerín Jiménez

Daniel Enriquez Salvador

Toni Garcia Vicente

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>