I DESPRÉS DE LA PREINSCRIPCIÓ, QUÈ FAIG?

DEL 4 AL 8 DE SETEMBRE

Matrícula d’alumnes admesos

Si has estat admès en l’ensenyament que vas sol·licitar, ara has de confirmar-ho fent la matrícula.

Com has de fer la matrícula?

És important confirmar la matrícula de manera presencial. Així ens podrem conèixer i orientar-te. Això sí, haureu de demanar una cita prèvia

I si no puc venir de forma presencial?

Confirma la teva matrícula enviant un correu electrònic a: cfatarragona@xtec.cat Comprovarem la vostra assignació i us contestarem dient-vos el dia i hora del començament de les classes.

Quina documentació hauré de portar el primer dia? Consulta la documentació i els imports.

ALUMNES QUE NO HAN FET LA PREINSCRIPCIÓI si no vaig poder fer la preinscripció, podré matricular-me?

A partir del dia 4 de setembre es faran matrícules en els cursos amb places lliures, segons l’ordre de sol·licitud. A partir del 12 de setembre, es continuaran assignant les places vacants i es matricularan els alumnes de la llista d’espera (dels ensenyaments en què s’hagin exhaurit places) per estricte ordre.

Consulta l’oferta formativa del CFA Tarragona per saber els horaris i els torns

Demana cita prèvia o truca, i t’atendrem.

CITA PRÈVIA (clica)
cfatarragona@xtec.cat