Preinscripció i matrícula

PREINSCRIPCIÓ CURS 2023/2024

DEL 21 AL 28 DE JUNY

Les persones que volen accedir a un centre o una aula de formació d’adults han de presentar la sol·licitud de preinscripció. Podeu consultar tota la informació.

Formes de presentar la preinscripció:

• PRESENCIALMENT. Cal demanar una cita prèvia per a rebre atenció presencial al centre demanat en primer lloc cita prèvia.
  • PER INTERNET. Cal descarregar-se la sol·licitud, omplir-la i guardar-la i enviar-la per correu electrònic a la bústia oficial de correu electrònic del centre demanat en primer lloc cfatarragona@xtec.cat Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació identificativa i acreditativa dels criteris al·legats escanejada o fotografiada per les dues cares.

MATRÍCULA CURS 2023/2024

DEL 4 AL 8 DE SETEMBRE

Per tal de formalitzar la matrícula cal portar:

• Resguard de la preinscripció
            • Fotocòpia del document identificatiu DNI/NIE/Passaport, targeta sanitària (TSI), si no es va presentar en el moment de fer la preinscripció
            • Fotocòpia de la documentació acreditativa dels criteris al·legats (si no es va presentar a la preinscripció)
            • 2 fotografies en format carnet
            • Import corresponent (per despeses de material)

IMPORTS

• L’import no és una matrícula. És una aportació en concepte de material, despeses administratives, assegurança escolar, subvenció a sortides, activitats diverses, etc.
  • En cas de què l’alumne/a estigui matriculat en diferents activitats, abonarà la quantitat més elevada i el 50% de les restants (pagament mínim 5 euros).
Formació instrumental 5 €
Llengua catalana 5 €