Formació instrumental

Itinerari

Si vols aprendre o millorar les teves habilitats en la lectura i escriptura, així com adquirir uns coneixements matemàtics bàsics, el CFA Tarragona t’ofereix els tres nivells de Formació Instrumental. Un cop superat satisfactòriament el tercer nivell obtindràs el Certificat d’Estudis Primaris i tindràs l’opció d’accedir al nivell 1 del Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO).

ma punter Descarrega’t el full informatiu

Matrícula estudiants nous

La segona quinzena del mes de juny es fa la preinscripció, i la primera quinzena de setembre la matrícula.

Durant el període d’inscripció i matrícula es realitzen avaluacions inicials individualitzades per ubicar cada alumne al nivell corresponent.

Durada

La durada d’aquests nivells és d’un curs escolar, començant la segona quinzena de setembre i finalitzant la tercera setmana  de juny.

Recursos

El centre disposa de material molt divers per fer més amenes les classes: llibres, làmines, fitxes, lletres, jocs, recursos TIC…adaptant cada material al nivell de l’alumne. Es tracta doncs d’una atenció molt personalitzada, acompanyant en tot moment l’alumne en el seu procés d’aprenentatge.