L’alcaldessa Sra. Mireia Dionisio ens visita en commemoració del dia de la dona

El passat 8 de març ens va visitar a l’escola  l’alcaldessa de Mollet del Vallés, la Sra. MIreia Dionisio. La seva aportació al dia de la dona va consistir en compartir amb nosaltres els seus orígens familiars i polítics, així com les seves experiències al món de la política, com a condició de dona. La Sra. Mireia Dionisio va respondre molt amablement totes les preguntes formulades pels nostres alumnes elaborades a les classes dels grups d’anglès.

En finalitzar l’acte a la biblioteca, vam sortir al pati per llegir un manuscrit dedicat al dia de la dona i vam enlairar uns globus biodegradables amb desitjos per un món més just i igualitari.

Vam finalitzar la jornada amb un berenar al nostre jardinet.

1. Francisco Álvarez Martínez

Entre los actos realizados para celebrar el día de la mujer trabajadora, contamos con la visita de la Alcaldesa de Mollet (Mireia Dionisio) con la que pudimos conversar durante un buen rato y a la que trasladamos algunas de las inquietudes propias de los ciudadanos.
    Esperamos que en las futuras ediciones podamos seguir contando, de forma habitual, con la presencia de la primera autoridad de la ciudad.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *