Organització interna

L’equip de professionals que hi treballem actualment està format per 10 docents que depenem del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i una auxiliar administrativa. L’Ajuntament de Mollet del Vallès cedeix les instal·lacions, en fa el manteniment i posa a la nostra disposició una conserge. L’equip al complet treballem perquè tot marxi de forma adequada, comptant sempre amb la col·laboració de les persones usuàries.
Mesa redonda png imágenes | PNGWing

L’Equip Directiu està format per:

DIRECTORA           Sra.Virgínia Millan

Titulació: Diplomada en EGB (Universitat de Barcelona) i Postgrau en Direcció de Centres i Serveis Educatius (Universitat de Girona).

Experiència: Vinculada al CFA Mollet del Vallès des del curs 2003-04, tinc l’honor d’ocupar el càrrec de directora des del curs  2015-16.

CAP D’ESTUDIS     Sra. Glòria Sáez

Titulació: Llicenciada en Filologia Anglogermànica

Experiència: El curs 2013-14 vaig començar a formar part del claustre d’aquest centre com a professora de l’àmbit de la comunicació i va ser el curs 2017- 18 quan em vaig incorporar a l’equip directiu.

SECRETÀRIA         Sra. Laura Valentí

Titulació: Llicenciada en Traducció i Interpretació

Experiència:  El curs 2012-13 vaig començar a formar part del claustre d’aquest centre com a professora de l’àmbit de la comunicació i va ser el curs 2014-15 quan em vaig incorporar a l’equip directiu.

• Els/Les Coordinadors/es són:Femcet | Cómo trabajar en equipo - Femcet

GES Graduat Educació Secundària        Sr. Àlex Carretero

Proves d’Accés                                         Sra. Sol Vilaplana

Ensenyaments inicials                              Sra. Esther Prat

Societat de la informació                          Sr. Juan José Caballero

Llengua, interculturalitat i cohesió            Sra. Yolanda Rodríguez

• En relació al Consell Escolar,  en el curs 2021-22 es va renovar i es va quedar constituït per:

5 representants del sector d’alumnes

Consell escolar | CEIP Joan Mas i Verd

5 representants del sector professorat

1 representant del sector PAS

1 representant de l’Administració Municipal

Equip directiu

• Els membres del PAS del centre són l’auxiliar administrativa i la conserge, que depèn de l’Ajuntament de Mollet del Vallès.