Preinscripció i matrícula 23-24

El procés de preinscripció i matrícula consta de les següents fases:
    1. Sol·licitar la preinscripció en el termini establert: del 20 al 28 de juny.
    2. Comprovar si heu estat admessos definitivament, consultant la nostra web el 15 de juliol a la tarda.
    3. Formalitzar la matrícula en el termini establert: del 4 al 8 de setembre.

DOCUMENTACIÓ

Admisión Grado Medio y FP Básica – Web oficial I.E.S Salmedina

• Fotografia mida carnet.

• Fotocòpia del DNI.

• Fotocòpia de la Tarja de la Seguretat Social.

• Fotocòpia dels estudis cursats (GES I PROVES).

• Fotocòpia de l’expedient acadèmic ESO (GES).

ACOLLIDA I ORIENTACIÓ

En tots els casos, l’alumnat serà acollit mitjançant una entrevista personal,  l’acollida l’entenem com el conjunt d’accions educatives que ajuden i guien l’alumnat en el moment inicial en el seu procés formatiu (personal i social, acadèmic i professional) cap a la seva autonomia en la presa de decisions. És un element clau per assolir una bona orientació,  atès que dóna suport a l’alumnat  durant el procés de presa de decisions, alhora que contribueix a la construcció del seu projecte de vida.