DIADA DE SANT JORDI 24

Des del Centre de Formació de Persones Adultes de Mollet del Vallès, hem volgut celebrar la diada de Sant Jordi participant en una paradeta per donar a conèixer el nostre centre.

Al parc de Les Pruneres hem repartit roses i llibres, en un dia tan especial on es fomenta la lectura. També se celebra el dia dels enamorats i de l’amor en general, on es regalen roses a les persones estimades.

Per la paradeta han passat els nostres estimats alumnes entre totes les persones que s’han volgut apropar.

Hem participat en el programa especial de Sant Jordi de ràdio Mollet.

radiomollet.com/programs/especial-sant-jordi-2024/radiomollet_podcast_27923

1. Juan carlos( juanki)

Un gran dia ple de felicitat i amor per tots els racons ,ha estat maravellos poder participar d aquesta data tan assenyalada.
    SOU MOLT GRANS
    SOM UN GRAN EQUIP💗

2. Francisco Álvarez

Esplèndida jornada de Sant Jordi, amb la nostra escola ben representada a la plaça de Les Pruneres.