El procés de preinscripció i matrícula consta de les següents fases:

1. Sol·licitar la preinscripció en el termini establert: del 20 al 28 de juny.
    2. Comprovar si heu estat admessos definitivament, consultant la nostra web a partir del 15 de juliol.
    3. Formalitzar la matrícula en el termini establert: del 4 al 8 de setembre.
Solicitud De Empleo Aprobado. La Mano Sostiene La Solicitud De Empleo Con El Sello De Aprobación Sobre El Mismo. Ilustración Vectorial Flat Ilustraciones Svg, Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image

Documentació per a formalitzar la matrícula:

• Fotografia mida carnet.
  • Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia de la Tarja de la Seguretat Social.
  • Fotocòpia dels estudis cursats (GES I PROVES).
  • Fotocòpia de l’expedient acadèmic ESO (GES).
Reserva de cita con mujer comprobando smartphone | Vector Gratis

Per formalitzar la matrícula, cal reservar hora només per als ensenyaments de PROVES ACCÉS UNIVERSITAT +25  i +45 i GRAU SUPERIOR entrant aquí

Per a la resta d’ensenyaments, us heu d’adreçar al centre en l’horari que teniu a continuació.

HORARI DE MATRÍCULA

Setembre

Dilluns 4

Dimarts 5

Dimecres 6

Dijous 7

Divendres 8

Horaris - Escola Pia de Caldes

17h a 20h

10h a 13h

17h a 20h

10h a 13h

ACOLLIDA I ORIENTACIÓ

En tots els casos, l’alumnat serà acollit mitjançant una entrevista personal,  l’acollida l’entenem com el conjunt d’accions educatives que ajuden i guien l’alumnat en el moment inicial en el seu procés formatiu (personal i social, acadèmic i professional) cap a la seva autonomia en la presa de decisions. És un element clau per assolir una bona orientació,  atès que dóna suport a l’alumnat  durant el procés de presa de decisions, alhora que contribueix a la construcció del seu projecte de vida.

El CFA Mollet del Vallès garanteix a les persones interessades la informació necessària sobre l’organització i el funcionament de l’educació d’adults en general i l’específica del nostre centre. Així mateix les orienta sobre les accions formatives més adequades als seus interessos i possibilitats.

Ilustración de Resultados De La Prueba Del Examen Ilustración Vectorial De Hoja De Papel Lista De Verificación Del Formulario De Encuesta y más Vectores Libres de Derechos de Comparación - iStock

PROVES DE NIVELL

Aquest procés, a més, permet al professorat detectar i/o prevenir possibles dificultats d’aprenentatge i, en conseqüència, donar la resposta educativa més adequada a cada alumne. Tanmateix, durant el seguiment d’aquest període s’avalua l’itinerari dissenyat i es revisen si els plans de treball són els adients a les capacitats, els interessos i les motivacions de l’alumnat.

Les proves de nivell per als ensenyaments de GES i Proves d’accés a Grau Superior i a la Universitat es realitzaran en un dels torns, a escollir entre horari de matí o tarda.

HORARI DURANT LES FESTES DE NADAL, CAP D'ANY I REIS - Padel Girona Uala DIMARTS 12/9/23

Tarda

DIMECRES 13/9/23